Despre economie

Făcând curăţenie prin frigider weekend-ul acesta să arunc alimentele pe care clar nu le vom mai mânca, m-am gândit să scriu pe hârtie (în acest caz pe blog), cam din ce-am putea economisi bani, mai ales că ne aşteaptă o lună de miere minunată însă cam costisitoare. Sinceră să fiu m-am îngrozit câţi bani pot să arunc la ghenă pe mâncare. În fiecare săptămână arunc: pâine, mezeluri, fructe, unt, lapte, ouă, iaurt, carne, mâncare gătită, salate ofilite, suc răsuflat prin sticle, dulciuri începute etc. Asta ca să nu mai vorbesc de banii aruncaţi pe mâncarea chinezească nejustificat de scumpă  de la mall pentru care am făcut o pasiune culinară în ultima vreme. Prin urmare am luat hotărârea să cumpăr şi să gătesc de două ori mai puţină mâncare decât până acum. Există riscul să nu ne săturăm, ceea ce nu e neapărat un lucru rău pentru sănătate. De multe ori mâncăm lucruri doar fiindcă ne plac şi nu pentru că avem nevoie de ele sau ne este o foame de lup. Să vedem ce iese…

A week later edit: Am reuşit să recondiţionez ouă şi caşcaval făcând sărăţele, o pâine french toast pe care am făcut-o crutoane (sunt foarte bune la salate) şi cam atât. Am aruncat foarte puţină mâncare în această săptămână. It’s a start 🙂

2 comments

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.